Optimizare SEO on Page

Optimizare Site WebOptimizare site web, cele mai multe companii de marketing online depind de puterea SEO (search engine optimization), deoarece procesul de optimizare SEO este unul dintre cele mai puternice instrumente disponibile pentru a atrage potențialii clienți pe site-ul dumneavoastră.

Pentru a înțelege cum funcționează luăm în considerare modul în care majoritatea oamenilor caută informații pe Internet. Când majoritatea oamenilor doresc să găsească ceva online, cuvintele cheie tastate în motoarele de căutare cum ar fi “Google“, motorul de căutare va găși rezultate relevante.

Ce s-ar întâmplă dacă compania dumneavoastră este constant pe prima pagină în rezultatele căutărilor, oare v-ar bucură mai mult trafic și afaceri cu mai mult potențial?

Ce este optimizare site web ? Mulți ar spune că este un proces care ajută site-ul să apară primul în Google, când vizitatorul caută ceva. SEO astăzi este mult mai mult.

Promovare site web înseamnă integrarea elementelor de social networking în promovare, și coordonarea acestora cu alte metode de promovare. Optimizarea SEO este necesară, dar nu poate fi făcută de oricine. Noi avem specialiștii care pot oferi rezutate adevărate.

Nu mereu totul roiește în jurul dumneavoastră. Uneori, contează percepțiile și opiniile clienților. Dacă înțelegeți nevoile clienților, veți reuși să le oferiți servicii care să-i surprindă, nu doar ceva la care se așteaptă.
Putem cerceta lista pe care o aveți deja sau putem investiga piețe noi. Dar nu va culcați pe o ureche, sunt o mulțime de potențiali clienți care așteaptă să audă despre dumneavoastră și echipa noastră cu experiență abia așteaptă să va ajute să dezvoltați strategia perfectă pentru afacere.

Plasarea anunțurilor în publicații poate fi costisitoare, dar dacă aveți ceva de spus lumii, atunci există o cale mai ușoară să obțineți publicitate. Știm ce le place oamenilor să citească, deci de ce nu ne lăsăți să va spunem povestea și să va facem mesajul auzit, folosindu-ne de relațiile noastre în presă.

Stagnarea nu ajută. Blogging-ul si Twitterul însă o pot face.

Dacă doriți să adăugați savoare conținutului, dar fără aditivi dăunători, atunci lăsăți echipa Blank Design să vă ofere o detoxifiere a profilului.

În etapă de optimizare SEO on Page, totul se focusează asupra site-ului în sine. În mod normal această etapă ar trebui începută încă de la conceperea efectivă a site-ului dacă vorbim de site-uri noi sau site-uri care vor să-și schimbe complet structura. Acesta este cazul ideal, pentru că în baza unei analize complete a pieței pe care va activă site-ul acesta va fi optimizat on page încă de la început.

În cazul site-urilor existente, procesul de optimizare on page este la fel de important, numai că modificările vor trebuie gândite și adaptate în concordanță cu structura/platforma acestuia. Înainte de a începe procesul de SEO on page trebuie să înțelegem cel mai important lucru:

Optimizarea site-ului din punct de vedere on page trebuie să graviteze în jurul utilizatorului și trebuie să includă și partea de User Experience. Fiecare acțiune desfășurată, fiecare element de structura, fiecare cuvânt scris, fiecare poză, trebuie să fie implementate numai dacă aduc o plus valoare utilizatorului, numai dacă îl ajută pe acesta în procesul de navigare.

  • Scrierea codului cât mai eficient posibil astfel încât citirea și implicit, încărcarea paginii, să fie cât mai rapidă;
  • Dimensiunea totală a codului să nu fie foarte mare;
  • Existența atributelor alt și title pentru imagini;
  • Folosirea tagurilor heading: h1, h2, h3, h4, h5, h6;
  • Ideal ar fi să existe un singur fișier CSS;
  • Evitarea linkurilor către alte site-uri, întrucât dați din autoritatea site-ului dumneavoastră către aceste site-uri;
  • Nu folosiți prea multe linkuri interne pe o singură pagină;
  • O singură intrare în site: www.site.ro sau site.ro, redirectul unuia dintre ele către celălalt;
  • Redirectarea paginilor care nu mai există către homepage-ul site-ului, veți transfera astfel și din autoritatea paginilor care nu mai există și evitați situațiile neplăcute de a trimite utilizatorul către o pagină inexistentă;
  • Scrierea META Titlurilor (60-70 caractere), a META Descrierilor (150-160 de caractere) și definirea cuvintelor cheie pentru fiecare pagină - acestea trebuie să fie cât mai relevante și să se regăsească în pagină (pentru tagul TITLE este recomandat un maxim de 56 caractere, ori un echivalent a maxim 6 cuvinte);
  • Rescrierea linkurilor care să conțină cuvintele cheie alese (dar care să aibă legătură cu tot conținutul paginii);
  • Redirectarea linkurilor vechi către cele noi (redirect 301) pentru a transferă autoritatea;
  • Implementarea toolurilor Google Analytics și Google Webmaster pentru monitorizarea site-ului;
  • Existența faviconului (logo-ul dumneavoastră trebuie să se regăsească sus în bară de browser);
  • Existența fișierului robots.txt;
  • Existența sitemap.xml și a sitemap.html.

DISTRIBUIE PENTRU PRIETENII TĂI