Promovare Geo Localizată

Publicitate Locală

Prin Publicitate locală îți permite să găsești clienți care sunt apropiați de locul în care își desfășoară activitatea. Ai multe opțiuni pentru a rula reclame locale fie ca vorbim despre motoare de căutare, rețele sociale, directoare locale sau situl cu review-uri limitarea reclamelor la proximitatea ta îți va aduce notorietate în zona.

Serviciul de Publicitate locală online a schimbat modul în care cumpărători și vânzători intră în contact. Motoarele de căutare, directoarele online siturile pentru review-uri și rețelele sociale au luat locul cărților de telefon cu toate că aceste servicii sunt disponibile global oricui și oriunde ele îți oferă instrumente pentru a se adresa unei audiențe locală în continuare  vom discuta despre fundamentele promovării locale afacerii tale, apoi vom aflat de ce este importantă publicitatea locală, unde poți cumpăra reclame locale și ce mai poți face pentru a ajunge la clienții din apropierea ta.

Cu publicitate locală poți targeta oamenii care se află fizic în apropierea magazinului tău, multe canale de advertising online locale oferă funcțiunii ce îți poți afișa reclamele doar în timpul programului de lucru și poți îndruma oamenii către magazinul tău direct de pe mobil ori tabletă, de asemenea le poți oferii opțiunea de a te suna dintr-o singură apăsare sau îi poți lăsa să se uită peste toată testimonialele tale de nota zece.

Exemplu Publicitate Locală

Știi doar că internetul e peste tot acum așa că dacă ai un magazin în vestul Bucureștiului va fi găsit și de cei din partea de est mai mult poți fi gasit cat și de oameni din Sydney sau New York deopotrivă dar e foarte puțin probabil ca oamenii din New York să dea o fugă până la magazinul tău așa că nu are rost să-ți irosești bani de advertising targetându-i,  asta face publicitatea locală diferit și îți afișează reclamele oamenilor din preajma ta care au șanse mari să fie sau să devină clienți.

Poți face publicitate locală online prin mai multe canale, motoare de căutare, directoare locale, situri cu review-uri și rețele sociale. Pe motoare de căutare poți licita ca reclamele tale să apară când oamenii caută după anumiți termeni, toate motoarele de căutare îți trimit limitarea anunțurilor în funcție de locația geografică, de exemplu: dacă licitezi pentru cuvintele cheie „magazin biciclete” poți alege ca reclama ta să se afișeze doar dacă cel care caută se află pe o rază de 10 km în jurul tău, rețele sociale ca Facebook sau LinkedIn oferă pagini de business și reclame plătite pentru a targeta clienții din apropierea ta.

Rețelele Sociale

Rețelele sociale pot afla unde sunt oamenii și la fel ca motoarele de căutare îți pot afișa reclamele doar persoanelor care sunt în apropierea magazinului tău, directoare locale și site-urile de revii-uri oferă și ele oportunități pentru advertising dacă ești dispus să plătești magazinul tău poate apărea în locul favorabil cum ar fi rezultatele căutărilor sau chiar lângă listările competitorilor tăi.

 

DISTRIBUIE PENTRU PRIETENII TĂI